Skip to content Skip to footer

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΕ ΑΓΟΡΑ;

Όχι, μπορείτε να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της αγοράς, είτε ως απλός επισκέπτης, είτε ως χρήστης.

ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Μπορείτε να αναζητήσετε τα κοσμήματά μας με βάση την κατηγορία (βραχιόλια, δαχτυλίδια, κολιέ, σκουλαρίκια). Στη σελίδα του κάθε κοσμήματος, υπάρχει η επιλογή μεγέθυνσης της εικόνας, καθώς και άλλες φωτογραφίες, ώστε να έχετε μια ολοκληρωμένη εικόνα. Εάν κάποιο κόσμημα έχει κάποιο ειδικά χαρακτηριστικά (μέγεθος, υλικό κ.ά.) θα πρέπει πρώτα να επιλέξετε μία από τις διαθέσιμες επιλογές και μετά να το προσθέσετε στο καλάθι σας. Όποτε είστε έτοιμοι, κάνετε «κλικ» στην επιλογή «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ», η οποία εμφανίζεται στο Καλάθι σας.

Θα λάβετε επιβεβαίωση της παραγγελίας μέσω e-mail, στην ηλεκτρονική διεύθυνση που θα μας έχετε υποδείξει κατά τη διάρκεια της παραγγελίας.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΟΥ;

Το μέγεθος του δαχτυλιδιού, του βραχιολιού ή του κολιέ είναι ένας σημαντικός παράγοντας για να χαρείτε το κόσμημα που έχετε επιλέξει, γι΄ αυτό δώστε του σημασία! Αν δε γνωρίζετε το μέγεθός σας από άλλα κοσμήματά σας, συμβουλευτείτε τον Οδηγό Μεγέθους που βρίσκεται σε κάθε καταχώρηση.

ΤΟ ΚΟΣΜΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΟ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ;

Τα κοσμήματά μας είναι όλα ανεξαιρέτως χειροποίητα. Επομένως είναι αδύνατο να είναι ολόιδια με εκείνα της φωτογραφίας και οι ελάχιστες διαφορές που υπάρχουν, οφείλονται στον ανθρώπινο παράγοντα.

Επίσης, αν και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, οι φωτογραφίες ενδέχεται να μην αποτυπώνουν επακριβώς το μέγεθος, την υφή ή την απόχρωση. Δώστε προσοχή στις φωτογραφίες, ιδιαίτερα εκείνες στις οποίες το κόσμημα είναι φορεμένο σε μοντέλο, και στα στοιχεία της περιγραφής.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΕΝΑ ΚΟΣΜΗΜΑ;

Έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε ένα κόσμημα με κάποιο άλλο μέσα σε 30 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του, στις εξής περιπτώσεις:

  • Αλλαγή (επειδή επιθυμείτε να αλλάξετε την επιλογή σας)
  • Αλλαγή (επειδή παραλάβατε λάθος παραγγελία)
  • Ελαττωματικό προϊόν

Έχετε την υποχρέωση να επιστρέψετε το προϊόν στην άριστη κατάσταση που το παραλάβατε. Βασική προϋπόθεση για την αλλαγή είναι το επιστρεφόμενο προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην αρχική του συσκευασία (κουτί κλπ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν φθορές ή αλλοιώσεις και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας.

Τα αρχικά προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην έδρα μας (Σούτσου 12, 115 21 ΑΘΗΝΑ) και τα έξοδα αποστολής για όλη τη διαδικασία είναι δικά σας, με εξαίρεση την περίπτωση ελλατωματικού προϊόντος. Σας ενημερώνουμε ότι αν έχετε τη δυνατότητα να έρθετε στο εργαστήρι μας ώστε να πραγματοποιηθεί η αλλαγή, αντικατάσταση ή επιδιόρθωση, παραλείπεται η διαδικασία των εξόδων αποστολής.

Στην περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον πελάτη, η bluemargarita.gr  διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος αντικατάστασης του προϊόντος, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ;

Όλα τα κοσμήματα μας ελέγχονται σχολαστικά πριν σας αποσταλούν. Παρ’ όλα αυτά, στην περίπτωση που παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό κόσμημα, επικοινωνήστε μαζί μας, στέλνοντας και φωτογραφικό υλικό. Θα το αντικαταστήσουμε ή θα το επιδιορθώσουμε χωρίς δική σας επιβάρυνση φυσικά. Στέλνετε το κόσμημα μαζί με την απόδειξη αγοράς στην έδρα της επιχείρησής μας , Blue Margarita, Σούτσου 12, 115 21 Αθήνα, Ελλάδα ή έρχεστε οι ίδιοι κατόπιν συνεννόησης. Μόλις παραλάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, το αντικαθιστούμε εντός 3 εργάσιμων ημερών.

ΚΑΝΕΤΕ ΧΟΝΔΡΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ;

Φυσικά και κάνουμε, αρκεί να μη συνεργαζόμαστε ήδη με κάποιο κατάστημα της περιοχής σας! Αν έχετε φυσικό κατάστημα, μας στέλνετε τα στοιχεία σας στο info@bluemargarita.gr (ονοματεπώνυμο, στοιχεία καταστήματος) και τότε εμείς θα σας προωθήσουμε τον κατάλογο χονδρικής μας.

0
Best Choice for Creatives
This Pop-up Is Included in the Theme
Purchase Сraftis